smoothie.

οι σπόροι Chia, αποτελούν μια πραγματική υπετροφή με πολλά οφέλη για την υγεία. Είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα (α-λινολενικό οξύ). Από τα λιπαρά τους, το 60% καλύπτει το ω-3, το 15% το ω-6, το 5% το ω-9, και το 20% το κορεσμένο λίπος.

Μόλις 1 κουταλιά της σούπας σπόροι chia,  περιέχει 5γρ. φυτικών ινών, 3 γρ. πρωτείνης, 2282mg ωμέγα-3 και 752mg ωμέγα-6 λιπαρά οξέα. Επιπλέον, περιέχουν 15 φορές περισσότερο μαγνήσιο απο το μπρόκολο, 3 φορές περισσότερο σίδηρο απο το σπανάκι καθώς και 6 φορές περισσότερο ασβέστιον απο το γάλα.

Επιπλέον το φρούτο του δάσους (dragon fruit) η αλλιώς Πιτάγια, είναι ένα απο τα πιό όμορφα εξωτικά φρούτα καθώς και έχει υψηλή διατροφική αξία. Είναι πλούσιο σε βιταμίνες Α, Β1, Β2, Β3, C, ασβέστιο, σίδηρο,φώσφορο, πρωτείνη και φυτικές ίνες.

Ένας συνδιασμός και των δύο οδηγεί σε ένα πρωινό υψηλής θρεπτικής αξίας και άμεσα τονοτικό.

Σε ένα δοχείο/μπόλ με καπάκι, ανακατεύουμε το γάλα αμυγδάλου, τους σπόρους chia, το dragon fruit (μπορείτε να το βρείτε σε μεγάλα σούπερ μάρκετ) το marple syrup και τη βανίλια, αφήστετο όλο το βράδυ (τουλάχιστον 4-5 ώρες).

Το πρωί προσθέστε το μείγμα σε ένα μπόλ, αφήστε το 10 λεπτά σε θερμοκρασία δωματίου και μετά προσθέστε πάνω στο μείγμα βατόμουρα, φράουλες, goji berry & ξηρούς καρπούς. Πασπαλίστε με νιφάδες καρύδας και έτοιμο για σερβίρισμα.

Sofia Nikolaidou.

Σοφία Νικολαίδου

Διατροφολόγος & Κλινικός Διαιτολόγος

Share: