fruit_salad.

Μια δροσιστική σπόδραση γεύσεων που μπορεί να σας βοηθήσει στην επαναφορά του σύνηθες βάρους σας μετά απο τις καλοκαιρινές σας διακοπές (αν το προτιμήσετε σαν ένα βραδινό γεύμα). Το μονο που έχετε να κάνετε είναι να αφήσετε την φαντασία σας να δουλέψει.

Συστήνετε να χρησιμοποιείτε φρούτα εποχής, για τη κατανάλωση ποικίλων βιταμινών. Επιπλέον μπορείτε να εμπλουτίσετε τη φρουτοσαλάτα σας με αποξηραμένα φρούτα, μέλι η ακόμα και ξηρούς καρπούς.

Βέβαια είναι καλό να αναφερθεί οτι οι έρευνες δείχνουν οτι η κατάλωση >3 φρούτα την ίδια στιγμή μπορεί να αυξήνουν απότομα τη γλυκόζη στο αίμα, γι’αυτο δώστε προσοχή (ιδιαίτερη προσοχή σε διαβητικούς).

Υλικά της Φρουτοσαλάτας (απο τη φωτογραφία)

  • Πράσινο Μήλο
  • Νεκταρίνι
  • Γιαούρτι (0%)
  • 1 1/2 κ.σ Βρώμη
  • 1κ.σ Cranberries (Τα οποία δίνουν μια γλυκιά πινελιά)

Sofia Nikolaidou.

Σοφία Νικολαίδου

Διατροφολόγος & Κλινικός Διαιτολόγος

Share: