xaroupi.

Σελίδα υγιεινής διατροφή χωρίς νόστιμες συνταγές δε γίνεται. Επέλεξα λοιπόν να μοιραστώ μαζί σας μια συνταγή, που ομολογουμένως μου τράβηξε τη προσοχή πιο πολύ απο την ονομασία.  Ένα υγιεινό σνάκ που μπορείτε να το καταναλώσετε για πρωινό, για δεκατιανό, να το πάρετε μαζί σας στη δουλειά/παραλία κ.α.

Υλικά Συνταγής

  • 1/2 φλιτζ. λάδι (κατά προτίμηση ελαιόλαδο)
  • 1/2 φλιτζ. λευκό κρασί (ξηρός οίνος)
  • 1/2 φλιτζ. φρέσκο χυμό πορτοκάλι (η αλήθεια είναι πως όταν δοκίμασα τη συνταγή χρησιμοποίηση 2 κ.σ σιρόπι αγαύης για πιο γλυκιά γεύση)
  • 1 φλιτζ. Χαρουπάλευρο (συνήθως το βρίσκουμε σε κασταστήματα με βιολογικά προιόντα)
  • 1/2 κ.γ αλάτι (ιμαλαίων – αφού μιλάμε για υγιεινή διατροφή)
  • 1 κ.γ απο το αγαπημένο μας μπέικιν πάουντερ

Για το τέλος θα χρειαστούμε σουσάμι αναποφλοίωτο (είναι ενδεικτικό).

Είμαστε έτοιμοι λοιπόν να ξεκινήσουμε?

Σε ένα βαθύ μπόλ τοποθετούμε όλα τα υγρά (λάδι, λευκό κρασί και χυμό ή το σιρόπι μας). Ανακατεύουμε καλά το μείγμα.

Σε ένα άλλο μπόλ ανακατεύουμε το χαρούπι και το μπέικιν και το προσθέτουμε στο μείγμα των υγρών, όπου γίνεται πολύ καλό ανακάτεμα μέχρι να γίνει εύπλαστη η ζύμη.

Σκεπάζουμε το μπόλ με μια καθαρή πετσέτα και το αφήνουμε πάνω απο 20′ λεπτά.

Αργότερα πλάθουμε λεπτά μακρόστενα κριτσίνια, κυλώντας τα στο σουσάμι. Τα τοποθετούμε στην λαμαρίνα και τα ψήνουμε στους 160ºC (ελεγχόμενα) στον αέρα ώστε να γίνουν τραγανά.

ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΟΡΕΞΗ.

Sofia Nikolaidou.

Σοφία Νικολαίδου

Διατροφολόγος & Κλινικός Διαιτολόγος

Share: